夜ダン 散策 Moment in the Night

 

タイトルからつまらないギャグをかましていくスタイル。

 

ちょっと用事があったので、夜のヨルダンを歩いてました。
I had a appointment with student from Japan at night. 

After this, I have a time to excursion in downtown.

 

ふと、みた夜景がすごく綺麗だったので、写真を撮って来ましたよ!

Strolling casually, beautiful night view suddenly coming into my eyes!

 

f:id:love-baske-th13:20170506065611j:plain

めっちゃ綺麗じゃないっすか!?

This is amazing!!!

 

金曜日はこっちでは、休日なので、休日を楽しむ人々の声がよく聞こえて来ました。

Friday is holiday in Jordan, I can hear laughing from everywhere.

 

そのほかにも、こんな写真も。

And also i took this pic.

f:id:love-baske-th13:20170506065552j:plain

可愛い〜。

So cute.

 

ヨルダンではあまり犬は見かけないんだけど、猫はめちゃくちゃ見かけます。

In Jordan, seeing a dog is rare but I always see cat more than 5 times.

 

とりあえず、綺麗な写真をシェアしたかっただけなのでした。

Anyway, I would like to share those pics. Thank you!